Subject: FW: Seisukoha küsimine Haapsalu linnas Aida tn 6 detailplaneeringule
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 19:43:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Haapsalu linn, Aida tn 6 kinnistu detailplaneeringu koostaja on Teile 
edastanud koostatava detailplaneeringu koostöö tegemiseks lähtuvalt 
planeerimisseaduse § 127 lg 1, mille kohaselt koostatakse detailplaneering 
koostöös valitsusasutustega, kelle valitsemisalas olevaid küsimusi 
detailplaneering käsitleb.

Palun andke tagasisidet, kas olete vastava taotluse kätte saanud ning millal 
Teil on võimalik esitada omapoolsed ettepanekud detailplaneeringu edasiseks 
koostamiseks.

Lugupidamisega

Alice Laanemägi

Planeeringute spetsialist

Haapsalu Linnavalitsus

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 28, 2023 4:46 PM
To: Alice Laanemägi <[email-masked]>
Subject: Fwd: Seisukoha küsimine Haapsalu linnas Aida tn 6 
detailplaneeringule

Terviseametile saadetud kiri.

Lugupidamisega /Kind regards,

Triin Kask

planeerija

Ruumi Grupp OÜ

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Date: Saturday, 04. November 2023 at 23:26
Subject: Seisukoha küsimine Haapsalu linnas Aida tn 6 detailplaneeringule
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Koostan detailplaneeringut Haapsalu linnas asuvale Aida tn 6 kinnistule. 
Seoses planeeringuala paiknemisega müratundlikus piirkonnas on Terviseameti 
Rahvatervise labori kesklabor varasemalt koostanud ka müra mõõtmise ja 
kaardistamise (lisan manusesse). Palun koostatud planeeringule seisukohta, 
kas müratemaatikat on piisavalt käsitletud või tuleb enne kooskõlastamisele 
saatmist midagi veel täpsustada.

Lugupidamisega /Kind regards,

Triin Kask

planeerija

Ruumi Grupp OÜ